Nowa oferta Wizz Air to wsparcie rozwoju branży lotniczej i hotelarskiej w regionach, a także możliwość dla pasażerów z Polski, aby podróżować z WIZZ w najniższych cenach.

Pasażerowie mogą dodać do swojej rezerwacji usługę WIZZ Flex. Wybierając tę usługę, pasażerowie mogą być pewni, że w przypadku zmiany okoliczności lub po prostu chęci podróżowania w innym terminie lub w inne miejsce, mogą anulować lot do 3 godzin przed odlotem bez żadnych opłat i otrzymać 100% pierwotnej kwoty taryfy, która jest zwracana w postaci kredytu WIZZ. Dzięki usłudze pasażerowie mają gwarancję dodatkowej ochrony swoich rezerwacji, zwłaszcza w tym niepewnym czasie.

Pomimo faktu, że filtry HEPA znajdujące się we wszystkich samolotach Wizz Air, odfiltrowują z powietrza w kabinie 99,97% wirusów i bakterii, załoga oraz pasażerowie są zobowiązani nosić maski podczas całego lotu.

Aby pomóc pasażerom i załodze podróżować bezpiecznie i bezproblemowo, linia Wizz Air wdrożyła dodatkowe procedury w zakresie higieny ułatwiające utrzymywanie dystansu fizycznego podczas wchodzenia na pokład oraz zwiększenie czystości w samolocie. Pasażerowie powinni odprawiać się drogą elektroniczną oraz dokonywać płatności online za usługi (m.in. wykupując dodatkowy bagaż), aby zminimalizować zbędny kontakt fizyczny na lotnisku. W celu prób powstrzymania rozprzestrzeniania się możliwych infekcji, pasażerowie są proszeni o przestrzeganie nowych zasad dotyczących dystansu fizycznego zarówno podczas wchodzenia jak i schodzenia z pokładu.

Bilety dostępne są w sprzedaży na stronie wizzair.com lub za pośrednictwem mobilnej aplikacji. Ceny zaczynają się już od 69 złotych *.

* cena biletu w jedną stronę, włącznie z podatkami, opłatą administracyjną i innymi opłatami obowiązkowymi. Zawiera jeden bagaż podręczny (max: 40x30x20cm). Walizka na kółkach oraz każda sztuka bagażu rejestrowanego wymaga dodatkowych opłat. Cena dotyczy tylko rezerwacji dokonanych na stronie wizzair.com lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej WIZZ.