Zakres Usług

  • Rejestracja pasażerów w recepcji Salonu przez jego personel
  • Możliwość skorzystania z barku samoobsługowego wyposażonego w szeroki wybór napojów zimnych, gorących, alkoholowych oraz słodkie i słone przekąski
  • Możliwość skorzystania z wydzielonej strefy przeznaczonej do pracy, wyposażonej w stanowiska do pracy z komputerem mającym dostęp do Internetu
  • Dostęp do prasy polskiej i zagranicznej oraz informacji audiowizualnej o planie lotów
  • powitanie i asysta pracownika BEL podczas priorytetowej odprawy biletowo-bagażowej, kontroli paszportowej, skorzystanie z usługi Fast Track oraz salonu BEL (płatne dodatkowo)
  • Transport indywidualny terminal-samolot, usługa oferowana pasażerom korzystającym z salonu BEL (płatne dodatkowo)
  • Pomoc personelu posługującego się językiem angielskim.
Opłata za jednego pasażera (indywidualny koszt)

CENNIK

  • Opłata podstawowa
    89zł
  • Transport terminal-samolot
    80zł
  • Meet&Assist
    100zł

Prawo do korzystania z Salonu Business Executive Lounge posiadają:

  • Pasażerowie posiadający bilety w klasie biznes (dotyczy PLL LOT i KLM)
  • Pasażerowie posiadający karty sojuszu Star Alliance o statusie GOLD (dotyczy PLL LOT)
  • Pasażerowie posiadający karty sojuszy SKY TEAM o statusie ELITE PLUS (dotyczy KLM)
  • Pasażerowie którzy uiszczą w recepcji Saloniku opłatę 89,00 PLN
  • Posiadacze kart z sojuszu Star Alliance i SKY TEAM o statusie SILVER podróżujący liniami lotniczymi PPL LOT, KLM, po uiszczeniu opłaty 36,90 PLN
  • Pasażerowie podróżujący liniami lotniczymi Lufthansa, posiadający karty o statusie GOLD oraz SILVER, po uiszczeniu opłaty 36,90 PLN
  • Pasażerowie posiadający karty Diners Club International
  • Pasażerowie posiadający karty Priority Pass
  • Pasażerowie posiadający karty DragonPass
  • Pasażerowie posiadający karty Citigold Select oraz Citigold Korzyści i Przywileje
  • Pasażerowie posiadający vouchery z biur podróży

Goście Salonu Business Executive Lounge mogą skorzystać z barku samoobsługowego z bogatą ofertą zimnych i gorących napojów bezalkoholowych, przekąsek oraz napojów alkoholowych.

Możliwość skorzystania z: internetu bezprzewodowego (wi-fi), drukarki i faksu.
Podczas odpoczynku oferujemy pasażerom aktualną prasę polską oraz zagraniczną.

UWAGI
Opłaty można uregulować w punkcie sprzedaży biletów – Airlines Service, w części ogólnodostępnej hali odlotów.
Opłaty dla przewoźników/biur podróży na podstawie odrębnych umów handlowych.
* – Prosimy o sprawdzenie aktualnej oferty promocyjnej.

Zasady korzystania z usługi
Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem:
– Do skorzystania z Salonu Business Executive Lounge (dalej zwanym BEL) zapraszamy pasażerów podróżujących klasą biznes, pasażerów posiadających ważne karty lojalnościowe i zaproszenia, jak również klientów indywidualnych opłacających wstęp zgodnie z cennikiem,
– W Salonie BEL może przebywać w tym samym czasie do 75 osób,
– Bezpośrednio po wejściu do Salonu BEL pasażerowie są uprzejmie proszeni o dokonanie rejestracji wizyty w recepcji,
– W Salonie BEL obowiązuje całkowity zakaz palenia,
– Osobom niepełnoletnim nie podaje się alkoholu,
– W Salonie BEL nie mogą przebywać dzieci poniżej 7 roku życia,
– Za dzieci powyżej 7 roku życia obowiązuje opłata jak za osobę dorosłą. Dzieci mogą przebywać w Salonie BEL tylko i wyłącznie pod opieką rodziców,
– Port Lotniczy Poznań-Ławica sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w Salonie BEL,
– Pasażerowie zakłócający spokój proszeni będą o opuszczenie Salonu BEL.

Lokalizacja
Salon Business Executive Lounge jest zlokalizowany w strefie odlotów (strefa zastrzeżona).

Kontakt

Koordynator Salonu Business Executive Lounge oraz Salonu VIP
Joanna Chacińska
tel.: + 48 61 8492925
tel.: +48 61 8492107
tel.: +48 669 652 510
e-mail: jchacinska@airport-poznan.com.pl
e-mail: bel@airport-poznan.com.pl

Godziny otwarcia
poniedziałek 04:00 – 21:00
wtorek 04:00 – 21:00
środa 04:00 – 21:00
czwartek 04:00 – 21:00
piątek 04:00 – 21:00
sobota 04:00 – 21:00
niedziela 04:00 – 21:30