- Inne
- Wtorek, 17 marca 2020
Punkt Informacji Lotniskowej
Zgodnie z rekomendacją Premiera RP oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego Punkt Informacji Lotniskowej został zamknięty.
Jesteśmy do Waszej dyspozycji i służymy pomocą!
Wszelkie pytania dotyczące:
-
- zmiany rezerwacji lotu lub wycieczek,
- zwrotu kosztów biletu,
- bagażu,
- wymaganych dokumentów uprawniających do odbycia lotu oraz
- dodatkowych usług,
prosimy kierować bezpośrednio do linii lotniczych lub organizatorów wycieczek.
Przydatne informacje
Poniżej informacje, linki do stron internetowych, na których linie lotnicze zamieszczają instrukcje dotyczące postępowania w przypadku odwołanego rejsu oraz inne informacje przydatne w obecnej sytuacji.
Ryanair
Przewoźnik zaleca swoim pasażerom wypełnienie formularza zwrotu pieniędzy ONLINE.
- Pasażerowie, którzy mieli podróżować w marcu/kwietniu mogą bezpłatnie zmienić datę oraz kierunek zarezerwowanego lotu (uwaga: za darmo można zmienić tylko pierwotny kierunek połączenia).
- W przypadku zmiany destynacji na kierunek, którego cena jest droższa, pasażer ma obowiązek dopłacić różnicę w cenie.
- Nie można zmienić daty odwołanego rejsu na kwietniową.
- Możliwość anulowania/zwrotu pieniędzy za bilet dotyczy tylko tych pasażerów, których loty zostały odwołane. O odwołanych połączeniach przewoźnik informuje za pomocą SMS-ów i e-maili.
- Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji – włącznie z internetowymi biurami podróży – powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety.
Wizz Air
- Przewoźnik zwraca pełną kwotę płatności za anulowaną rezerwacją (tj. całkowitą opłatę) na konto WIZZ pasażera (w przypadku pierwszego lotu i, w stosownych przypadkach lotu powrotnego) dodatkowe +20% jako bonus w postaci kredytu na koncie WIZZ. Po przesłaniu kredyt będzie do dyspozycji pasażera przez dwa lata. Kredyt można wykorzystać do zakupu dowolnych lotów / usług Wizz Air w ciągu najbliższych dwóch lat.
- Istnieje również opcja zwrotu środków przelewem bankowym lub na rachunek karty (zamiast kredytu na koncie WIZZ). W takim przypadku należy pamiętać, że wcześniej wspomniane dodatkowe 20% nie zostanie wypłacone. W ciągu dwóch tygodni przewoźnik wyśle pasażerom dodatkowy e-mail ze wszystkimi niezbędnymi instrukcjami i szczegółami dotyczącymi zwrotu 100% kosztów.
- Wizz Air poinformował, że wraz z wprowadzeniem automatycznego procesu zwrotów, najpóźniej do 14 kwietnia 2020 roku, zostanie tymczasowo wyłączona rejestracja reklamacji online.
- Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji – włącznie z internetowymi biurami podróży – powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety.
PLL LOT
UWAGA!
Na stronie lot.com jest możliwość zakupu biletu na pojedyncze wyloty Warszawy (m.in. do Wielkiej Brytanii).
- Elastyczna zmiana rezerwacji
- Najczęściej zadawane pytania
- Informacje dla podróżujących do Polski
- Procedury wjazdowe wybranych krajów
Pamiętajcie o serwisach internetowych, dzięki którym możecie dowiedzieć się, w jaki sposób wrócić do Polski z różnych zakątków świata:
Na naszym lotnisku nie funkcjonują obecnie punkty handlowe i gastronomiczne. Terminal jest otwarty – na jego teren wejdziecie głównym wejściem prowadzącym na halę odlotów. Na tablicy lotów wyświetlamy aktualne statusy lotów.
Przeczytaj także
-
UWAGA! Przypominamy o konieczności przybycia na lotnisko z co najmniej trzygodzinnym wyprzedzeniem (3h).
FAST TRACK pomoże Ci zaoszczędzić cenny czas i uniknąć kolejek ZAMÓW USŁUGĘ
-
Szanowni Klienci!
W związku z działaniami podjętymi przez Prezesa UOKiK zwracamy kwoty odpowiadające podwyższonym opłatom pobranym od klientów za połączenia telefoniczne na infolinię o nr 703 203 703 wykonane do nas w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 30 listopada 2024 r.
Uprzejmie informujemy, że średnia kwota pobranych przez nas opłat wyniosła ok. 1,35 zł. za połączenie. Jeżeli chce Pan/Pani uzyskać zwrot za poniesioną opłatę za wykonane połączenie na infolinię, poniżej przekazujemy instrukcję, jak to zrobić [ rozwiń ]
W celu uzyskania zwrotu:
albo
b) Prześlij dane do zwrotu (imię, nazwisko, nr telefonu z którego wykonane zostało połączenie na płatną infolinię, nr konta do zwrotu) listownie na adres Media Connect Premium Sp. z o.o., ul. Oś Królewska 28a/37, 02-972 Warszawa albo mailem na adres [email protected]
Chęć uzyskania zwrotu zgłoś nam w jeden z powyższych sposobów do dnia 30 maja 2025 roku.
W celu realizacji transakcji zostajesz przekierowany do serwisu internetowego www.airportpoznan.pl, obsługiwanego przez partnera Portu Lotniczego Poznań-Ławica – TOBILET.PL (Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu).