- Parking
- Czwartek, 19 marca 2020
Komunikat w sprawie pojazdów pozostawionych na parkingach
W związku z wprowadzeniem w Polsce stanu zagrożenia epidemicznego wstrzymane zostały wszystkie loty międzynarodowe oraz część lotów wewnątrzkrajowych.
W związku z wprowadzeniem w Polsce stanu zagrożenia epidemicznego wstrzymane zostały wszystkie loty międzynarodowe oraz część lotów wewnątrzkrajowych.
Wobec zaistniałej sytuacji Port Lotniczy Poznań-Ławica informuje, iż wydłużony czas postoju pojazdów na parkingach spowodowany problemami z powrotem do kraju lub kwarantanną będzie podlegał obniżonym opłatom za postój zgodnie z poniższymi zasadami:
1. Klienci, którzy dokonali rezerwacji miejsc parkingowych online i rozpoczęli parkowanie przed 13 marca 2020:
będą zobowiązani do opłacenia w kasach parkingowych niżej określonej kwoty za każdy dzień pozostawania pojazdu na parkingu poza okresem objętym rezerwacją:
- Parking P1, P2, P4 – 5 PLN za dzień
- Parking P3 – 7 PLN za dzień
- Parking P5/P6 – 2 PLN za dzień
2. Klienci, którzy dokonali rezerwacji miejsc parkingowych online na okres po 13 marca 2020, lecz nie rozpoczęli parkowania:
mogą ubiegać się o zmianę terminu rezerwacji. W tym celu prosimy o przesłanie informacji dotyczącej chęci zmiany terminu rezerwacji wraz z dopiskiem „zmiana z powodu wprowadzenia stanu zagrożenia epidemicznego”, na adres [email protected].
3. Klienci, którzy pozostawili samochody na parkingach Portu Lotniczego bez dokonywania rezerwacji on-line i jeszcze ich nie odebrali:
będą zobowiązani do opłacenia niżej określonej kwoty za każdy dzień pozostawania pojazdu na parkingu poza pierwotnie planowanym okresem postoju.
- Parking P1, P2, P4 – 5 PLN za dzień
- Parking P3 – 7 PLN za dzień
- Parking P5/P6 – 2 PLN za dzień
Pasażerowie ci proszeni są o przesyłanie na adres [email protected] informacji o planowanym terminie odbioru pojazdu wraz z dokumentem potwierdzającym odwołanie planowanego lotu powrotnego, dokumentem potwierdzającym objęcie kwarantanną, itp. Na podstawie tych dokumentów obliczany będzie czas, za jaki pobierane będą zrabatowane opłaty. Należność za postój Klient regulował będzie w Biurze Obsługi Parkingu na Parkingu P2 przed wyjazdem z zajmowanego parkingu.
Przeczytaj także
-
UWAGA! Przypominamy o konieczności przybycia na lotnisko z co najmniej dwugodzinnym wyprzedzeniem (2h).
FAST TRACK pomoże Ci zaoszczędzić cenny czas i uniknąć kolejek ZAMÓW USŁUGĘ
-
Ten serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Zapoznaj się z Polityką Prywatności.